KT UNICOS s.r.o.
Vídeňská 841
339 01 Klatovy
Ústředna:
376 331 611
Prodejna IT:
376 331 620
info@unicos-kt.cz
Podrobné kontakty…
Tento modul je vytvořen pro řízení vztahu se zákazníky. Loajalita zákazníků je důležitá pro zajištění ziskovosti společnosti. Je proto nezbytné mít pohromadě veškeré informace a přehledy o zákaznících, které jsou dostupné přesně v ten okamžik, kdy je to potřeba. V tomto modulu je možné vytvořit adresář, který slouží k evidenci všech obchodních kontaktů a informací s nimi spojenými.
Především se pak jedná o evidenci:
Díky provázanosti datové základny napříč podnikovým systémem pak dále můžete sledovat:
Agenda ADRESÁŘ
Pomocí Adresáře můžete soustředit veškeré informace o zákaznících a jejich nákupních zvyklostech, obchodních partnerech či důležitých osobách ve společnosti na jednom místě. Získané informace Vám pomohou s poskytováním lepších služeb zákazníkům, s hodnocením efektivity obchodníků, zobrazit a uvědomit si vazby mezi jednotlivými subjekty. Pro zobrazení určité skupiny máte možnost využít segmentaci a kategorizaci. Nechybí zde ani hromadná korespondence.
Skupiny, do nichž lze roztřídit kontakty jsou:
U nichž je možné evidovat nepřeberné množství informací jako adresy (kontaktní, dodací, poboček...), e-mailové adresy, telefonní čísla, webové stránky, jména Skype a mnoho dalšího. Základní informace o společnostech se dají dohledat pomocí internetu a identifikačního čísla. Altus Vario dohledá kontakt v internetových rejstřících (obchodní rejstřík, živnostenský rejstřík, ARES, VIES ...) a téměř veškeré údaje doplní za Vás, čímž šetří Váš čas.
Základními vlastnostmi jsou:
Agenda KAMPANĚ
Chcete správně zacílit své marketingové kampaně? Pomocí podrobné segmentace zákazníků, kterou Vám systém Altus Vario nabízí, je to více než jednoduché. Správné vedení, řízení a vyhodnocení marketingových činností zvyšuje obchodní potenciál společnosti.
Mezi základní vlastnosti této agendy patří:
Agenda OBCHODNÍ PŘÍLEŽITOSTI
Pomocí této agendy můžete evidovat budoucí příležitosti prodeje, plánovat a řídit aktivity obchodníků či odhadovat objemy budoucích obchodů.
Základní vlastnosti této agendy jsou: