KT UNICOS s.r.o.
Vídeňská 841
339 01 Klatovy
Ústředna:
376 331 611
Prodejna IT:
376 331 620
info@unicos-kt.cz
Podrobné kontakty…
Modul Prodej je klíčový nástroj pro každou společnost. Poskytuje propracovanou podporu prodeje Vašich výrobků a služeb. S návazností na modul Zákazníci je zajištěno, že jejich požadavky nebudou opomenuty. Modul Prodej je rovněž možné provázat s Vaším internetovým obchodem. V tomto modulu můžete pohodlně vytvořit katalog Vašich produktů či služeb, zapsat do něj veškeré potřebné informace včetně parametrů či variant produktů, vytvářet různé ceníky či nákupní strategie pro maloobchod i velkoobchod.
Agenda VYDANÉ DOKLADY (FAKTURY)
Pomocí této agendy je možné vystavovat a evidovat nejen faktury, ale i ostatní podobné doklady jako jsou zálohové faktury, dobropisy či daňové doklady o přijetí platby. Agenda je propojena s modulem Zákazníci a navazuje na objednávky zákazníků a sklady. Umožňuje elektronické odesílání dokladů v různých formátech PDF, ISDOC, EDI a spolupracuje s internetovými rejstříky plátců daní a dlužníků. Je také možné si zvolit vlastní způsob fakturace obchodních případů.
Mezi základní vlastnosti této agendy patří:
Agenda ZAKÁZKY
Tato agenda představuje nástroj pro řízení nabídek a objednávek. Provázaností s agendami Zákazník a Sklad máte k dispozici veškeré údaje a informace o obchodních partnerech, cenách či slevových akcích. Pomocí této agendy můžete spravovat a evidovat veškeré poptávky a nabídky, přijaté a odeslané objednávky, u nichž je možno sledovat jejich průběžný stav. Díky možnosti zadání priority u rezervací je možné upřednostnit důležité zákazníky v rezervační řadě. V případě propojení s webovým obchodem putují objednávky a rezervace přímo do systému.
Mezi základní vlastnosti této agendy patří: