KT UNICOS s.r.o.
Vídeňská 841
339 01 Klatovy
Ústředna:
376 331 611
Prodejna IT:
376 331 620
info@unicos-kt.cz
Podrobné kontakty…
Systém Altus Vario Vám nabízí propracovaný systém nákupu zboží, který je automatizovaný prostřednictvím nákupních strategií. Modul je provázaný s modulem Zákazníci, resp. s řízením vztahů se zákazníky, jejichž požadavky nebudou díky Variu opomenuty.
Agenda PŘIJATÉ DOKLADY (FAKTURY)
Základním předpokladem pro správné vyúčtování dokladů je jejich přehlednost. V této agendě je každý přijatý doklad řádně evidován a kdykoliv k dispozici pro zaúčtování, kontrolu a další operace. Tato agenda má návaznost na Sklad a Objednané zboží. Přehledně a jednoduše zde zpracujete podklady pro Intrastat a další povinné výkaznictví. Evidovat můžete faktury, dobropisy, zálohové faktury, ostatní daňové a nedaňové doklady.
Mezi základní vlastnosti agendy patří:
Agenda OBJEDNÁVKY
Tato agenda přestavuje důležitou součást při procesu zásobování. Pomocí ní můžete sledovat aktuální stav každé Vaší objednané položky od dodavatele, u kterých je také možné evidovat předpokládaný termín dodání. To Vám usnadní plánování zakázek a umožní podávat informace zákazníkům ohledně stavu dodávek. Tato agenda Vám může rovněž ušetřit čas díky možnosti vystavení příjmového dokladu přímo na základě objednávky. Pokud dojde k příjmu zboží od dodavatele, Vario vyhledá příslušné objednávky a změní stav u příslušných položek a jejich množství na "dodáno".